יום שישי, נובמבר 18, 2005

בחרתי 10 מילים מהמחברת שלי וכל יום אכתוב משהו עם 10 מילים חדשות כדי לסייע לעצמי ללמוד ולזכור אותם. אז היום אני מתחילה. לדעתי שהמילים אשתמש היום יפקידו תוב עם מה אני רוצה לכתוב עליו: הביקורי להמרכז הבינתחומי.

אני ממש מתלהבת מהזרמנות לעבוד בשנה הבאה ועולי עוד שנים שם. ביום רבעי כשבקרתי התרשמתי מאוד עם כל שראיתי ושמעתי. אני מאמינה שיש הבנה תובה בין הדיראקטור ואני על שבו כיוון את התוכנית צריכה ללכת. הדיראקטור, נעם, אמר אותי על השנויות שעשה ושיעשה בעתיד. שוב, התרשמתי

ראיתי את הבניין החדש בשביל המחלקה ובמראה הוא סבבה! אני עוד מופתע שהיה אפשר ללכת מבעד לבניין כי הבנייה לא סיימה. באמריקה אי אפשר לעשות מהשו כזה מפני שמפקדים שמשהו נורא יקרוא ויקבלו מביעה משפתית

פחדתי שאני לא ארצות לעבוד שם אבל בניגודלכך אני צופה להתמודד את האתגר הזה.

בסדר, מספיק. עכשיו אני צריכה להפריד את הכביסה שלי ולכבס כמה לבנים!

**bold words are the ones selected and italicized are words I had to look up

links to this post

3 Comments:

At 11:50 לפנה״צ, Anonymous civax said...

Good luck in the Interdiciplinary center. What kind of job are you taking there?

 
At 7:35 לפנה״צ, Blogger Yael K said...

I'm going to be lecturing there :)

 
At 12:50 לפנה״צ, Anonymous civax said...

Ho, congrats! :)

I'm also teaching at Beit Berl College so I can relate. I'm sure The IDC pays well, I used to organize meeting of a Special Interest Group there. They were very helpful.

Ho, and don't worry about lectures going wrong. I'm sure you know it happens to everybody from time to time.

Keep on the good work! Take care! :)

 

הוסף רשומת תגובה

Links to this post:

צור קישור

<< Home


View My Stats