יום ראשון, נובמבר 06, 2005

היום לא הלכתי לעלפן. קמתי מוקדם ובדקתי את הדואר-אלקטרוני שלי ומצאתי שהיו לי הרבה דברים שמיד צרכתי לעשות. לא היתה לי בחירה כי הדברים האלה היו חשוב מאוד. כתבתי את המכתב הרישון המקצוי שלי בעברית --היה לא ארוך אבל זה היה חשוב. עבדתי הכל הבוקר ומתנקתי את הדירה קצת בין משימות

יודעים מה שאני שונאת? אני שונאת שאני אף פעם לא זוכרת מילים שאני "למדתי." אני מחפשת את המלים האותן כל יום והן מלים בסיסות. לדוגמה, צרכתי לחפש את המלה "משימות" ואני צריכה להכיר איתה כי חפשתי ולמדתי אותה שוב ושוב בשבועות שעברות

אפשר אני לא צרכתי לעשות קמפינג בסוף השבוע שעבר אך איזה כיף! היה סבבה! שלוש בנות, הרבה אוכל, מכונית, ואוהל --יללה! אנחנו שחנו בים המלף --הממממממ לשחות זה לו בדיוק את המלה הנכון כי אי אפשר לשחות במובן רגיל בים הזה. בדרך כלל אני לא אפה במים. בדרך כלל אני שוקעת כמו סלע! איזה כיף!! גם בקרנו מצדה ויש לי הרבה לכתוב עליו --אבל לא עכשיו. מחר אכתוב עליו כשאני לא כך עייפה

links to this post

3 Comments:

At 4:54 אחה״צ, Blogger Katherine said...

תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

 
At 5:00 אחה״צ, Blogger Katherine said...

I was wondering why the other blog was suffering! Aha! Now if I was very good I would get the hebrew keyboard and comment in hebrew, but I'm too lazy. maybe tomorrow... also looking at all that hebrew is making my eyes bleed! :)

 
At 8:50 לפנה״צ, Blogger Savtadotty said...

Bravo, bravo Yael! Your determination to progess in Hebrew may triumph over laziness! You've got me trying to read what you write. See what a natural teacher you are?

 

הוסף רשומת תגובה

Links to this post:

צור קישור

<< Home


View My Stats