יום שישי, נובמבר 25, 2005

היום בניתי כוננית ספרים --נו אחד וחצי. ביום רישון איש מחנות ברחוב ירמייהו יבוא לתלות את הכוננית ספרים נגד הקיר. יופי! סוף סוף אוכל להתארגן. אימי ואחי יבאו לבקר איתי רק בעוד 3 שבועות והדירה שלי ממש לא יכולה לחיראות בבלגן. אימי, היא מסודר בצורה כפייתית ואני לא יכולה לגלות לך שהבת שלה עצלנה

מחר אבוא למסיבה. אני צופה להמסיבה ולראות את קט ועדי --המארחים
וכל החברים שלי מאולפן! קניתי הרבה "גינק פוג" להביא להמסיבה --זה היה את המשימה שלי. אולם, בישראל אין הרבה ארוחה טופות שמזיק לבריאות ולכן טעים מאוד. אההה מה לעשות? יללה, למסיבה!

Does anyone know how to make blogger behave semi-normally when you try to do punctuation and characters like () while writing in hebrew? It is driving me crazy!

links to this post

2 Comments:

At 4:25 אחה״צ, Blogger Savtadotty said...

No, I don't. And I also don't know how to get MS Word to do punctiation in Hebrew/English documents, nor MS Access, nor any other f&*()(*^g program. So there.

 
At 6:11 אחה״צ, Blogger Datingmaster, Jerusalem said...

come over and see aphoto of my pussy it is beautiful

 

הוסף רשומת תגובה

Links to this post:

צור קישור

<< Home


View My Stats