יום שני, מאי 22, 2006

אני לא כתבתי הרבה כאן בזמן האחרון. יש לי הרבה תירוצים אבל באמת אני רק עצלנית. אני אוהבת את המורה שלי באולפן. גילה עושה דברים ממש מעניינים. אני לא מרגישה כך מתומתמת ואני לא מפחדת שהיא, בנגודלכך לרותי, תלעוג לי. היא מורה מיוחדת ובשבוע הבא היא תתחיל את השיערים חצי שעה לפני שהם מתוכננים כדי לעזור כל אחד מאנחנו שצריכים או רוצים עזרה עם הפועלים וכוי. אוי, אני, אני

כתבתי מאמר לשיעור וקיבלתי אותו חזרה היום. גילה כתבה שאני צריכה לנסות להיות יותר אופטומיסטית --אבל היא החליף את המילה "ללמד" עם המילה "ללמוד" במאמר שלי. במילים אחרות, היא חשבה שעשיתי תעוט במקום שכתבתי שאני חייבת ללמד בעברית בסתיו. אוי וואוי --לא, היה לא תעוט. כצעד אני אלמד את הקורסים ואעונה כל את השאלות מהתלמודים שלי בעברית אני לא יודעת. מישהו תגיד לי מדוע שאני השכרתי אותו? אני מפחדת מאוד שאני אישכל ואני שונאת להישכל

links to this post

0 Comments:

הוסף רשומת תגובה

Links to this post:

צור קישור

<< Home


View My Stats